Boek_1200x450

BOEK

Scoren met free publicity

 

Scoren met free publicity is een boek dat geschreven móest worden, vonden wij. We zien dat organisaties kansen laten liggen. Bijvoorbeeld omdat ze niets nieuws te melden (denken te) hebben, nooit nieuws verspreiden of wel nieuws verspreiden, maar dit niet op de juiste manier doen. Met dit boek willen we deze organisaties informeren en enthousiasmeren om te durven, te verrassen en te doen.

Speciaal voor het MKB
Scoren met free publicity is speciaal geschreven voor directeuren, ondernemers en communicatiemedewerkers in het midden- en kleinbedrijf. Het bevat verhalen van Stichting Hulphond, Festival Zwarte Cross, Fietsenmerk VAN MOOF, Chocolademerk Tony’s Chocolonely en nog veel meer . Stuk voor stuk inspirerende verhalen voor kleine en middelgrote organisaties. Verhalen die de theorie omlijsten en aangevuld worden met tips en trucs van journalisten en bloggers.

 

Publiciteitsplan
Met dit boek kunnen zzp’ers, mkb’ers en stichtingen starten met een publiciteitsplan en hun nieuws succesvol verspreiden. Uiteraard kunnen wij daarbij adviseren en assisteren. Neem contact met ons op voor een afspraak.

Header_aanbod

Bestellen
Wilt u het boek bestellen, dan kan dat uiteraard. Onder andere via Bol.com en Managementboek.nl.

> Zie hier de inhoudsopgave

Gratis downloads
In het boek staan diverse handige modellen, zoals een nieuwsberichtenchecker en een pr-stuntwijzer. Deze zijn gratis te downloaden op deze website.